Billboard-მა Bud Light-თან ერთად მუსიკალური პროექტი წარადგინა

ორდღიანი ღონისძიება ბროდვეის ერთ-ერთ ცნობილ მუსიკალურ სივრცეში – Tin Roof-ში გაიმართა.
ფოტო: Mary Hannah Harte

Billboard და ლუდის მწარმოებელი ამერიკული კომპანია Bud Light ახალი პროექტის ფარგლებში გაერთიანდნენ და აუდიტორიას მუსიკალური პლატფორმა წარუდგინეს. Bud Light Backyard – ასე ჰქვია მუსიკალური ღონისძიებების სერიას, რომელიც ქანთრის ჟანრის მუსიკაზეა ფოკუსირებული. ორდღიანი ღონისძიება ბროდვეის ერთ-ერთ ცნობილ მუსიკალურ სივრცეში – Tin Roof-ში გაიმართა. სცენაზე მსმენელის წინაშე წარდგნენ კორი კენტი, დალტონ დოვერი, ალანა სპრინგსტინი და სხვა არტისტები. 

მუსიკალურმა საღამოებმა არტისტების ძირითად ნომრებთან ერთად DJ სეტები და სხვადასხვა სახალისო და ინტერაქციული აქტივობებიც გააერთიანა.  

ნახეთ ფოტოები Bud Light Backyard-ის ღონისძიებიდან: 

ფოტო: Gina Di Maio
ფოტო: Gina Di Maio
ფოტო: Gina Di Maio
ფოტო: Mary Hannah Harte
ფოტო: Mary Hannah Harte
ფოტო: Mary Hannah Harte
ფოტო: Mary Hannah Harte
Share
Tweet
Share
Share
Share

წინა სტატია

ცნობილი ფრანგი მუსიკოსი და მოდის სამყაროს გავლენიანი ფიგურა, ფრანსუაზ არდი 80 წლის ასაკში გარდაიცვალა

შემდეგი სტატია

დონალდ ტრამპი ტეილორ სვიფტს „უჩვეულოდ ლამაზს” უწოდებს და ვარსკვლავის ლიბერალურ შეხედულებებს ეჭვქვეშ აყენებს

შეიძლება დაგაინტერესოთ

50 Cent-ის თქმით, თანამედროვე რეპის შესაქმნელად მან თავისი „სულელური მხარე” უნდა გამოიყენოს

„ახლანდელ მუსიკას თუ გავითვალისწინებთ, გამოდის, რომ სისულელე უნდა გავაკეთო,” - პასუხობს რეპერი კითხვაზე, თუ რატომ აღარ ქმნის მუსიკას ისეთი სიხშირით, როგორც ადრე.
მეტი

Billboard-მა ახალი სარედაქციო მიმართულება –  Billboard Family წარადგინა

Billboard Family იქნება სივრცე მშობლებისა და შვილებისათვის და მასზე მხოლოდ საგანგებოდ გაფილტრული და შერჩეული მასალა განთავსდება. მასალა საკმაოდ მრავალფეროვანი იქნება და გააერთიანებს სიახლეებს, ჩარტებსა და ვიდეოებს.
მეტი
Aine Merme FKA Natuka Natsvlishvili ფოტო: ნინუცა კაკაბაძე

Aine Merme-ს სადებიუტო  EP

„ალბომს ორი სახელი აქვს. ერთი მის შინაარსობრივ ნაწილს პასუხობს, მეორე - ფორმას: Dreams Unseen [Guitar’s not dead]“ - Aine Merme
მეტი