Billboard-ის 1984 წლის ინტერვიუში ტინა ტერნერი სოლო მუსიკალური კარიერის დაწყებაზე საუბრობს

ტერნერის თქმით, მსმენელს ისეთ შოუებს სთავაზობდა, რომლებზეც გულმოდგინედ მუშაობდა. წლების შემდეგ კი, როცა ის სოლო არტისტის სტატუსით წარდგა, აუდიტორია მისი მხარდამჭერი ძალა აღმოჩნდა.
ფოტო: Getty Images


1984 წელი ტინა ტერნერის მუსიკალურ კარიერაში ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი პერიოდია, როცა არტისტი სცენას  სოლო შემსრულებლის ამპლუაში  დაუბრუნდა. სწორედ ამ წელს Billboard-მა მუსიკოსთან ვრცელი ინტერვიუ ჩაწერა. 

ინტერვიუს დროს ტერნერმა სოლო შემოქმედებითი წარმატების განმსაზღვრელ არაერთ მნიშვნელოვან დეტალზე ისაუბრა. მომღერლის თქმით, ამ წარმატებაში დიდი დამსახურება ჰქონდა მუსიკალურ მენეჯერ როჯერ დეივისს. ტერნერმა გაამხილა, რომ თავიდანვე გადაწყვეტილიყო ჰქონდა, როკ-ენ-როლზე ფოკუსირებულიყო, რაც ფერადკანიანი ქალისათვის იმ დროს უჩვეულო არჩევანი იყო. 

„შევცვალე ბენდი და შევცვალე მუსიკალური რეპერტუარი. ამ დრომდე ვეგასის ტიპის ენერგიულ შოუებს ვმართავდი, რადგან კლუბებთან თანამშრომლობის გამოცდილება მქონდა. ეს ყველაფერი შევცვალე და მუსიკალური შემოქმედება როკ-ენ-როლს დავუკავშირე. შედეგად, ჩემი აუდიტორია ბევრად ახალგაზრდა მსმენელისაგან შედგება“ – აღნიშნა ტინა ტერნერმა  Billboard-თან ინტერვიუში.

მომღერალმა ასევე თქვა, რომ მისი აუდიტორიის გაზრდა მნიშვნელოვნად განაპირობა ისეთ არტისტებთან ერთად თანამშრომლობამ, როგორებიც არიან  როდ სტიუარტი და მიკ ჯაგერი. 1981 წელს The Rolling Stones-ის ტურნეს დროს ტერნერმა მიკ ჯაგერთან ერთად რამდენიმე დუეტი შეასრულა. მომღერალი როდ სტუარტთან ერთად კი სცენაზე 1982 წლის კონცერტზე გამოჩნდა. ეს იყო შოუ, რომელიც სატელევიზიო ეთერის მეშვეობით მსოფლიოს მასშტაბით გადაიცემოდა. 

„ჩემი სასცენო შესრულება ძირითადად როკ-ენ-როლია. ამ ჟანრში თავს უფრო კომფორტულად ვგრძნობ.“ – აღნიშნა ტერნერმა.

ინტერვიუს დროს Billboard-ის ჟურნალისტი შეეხო ტერნერის წარსულ მუსიკალურ გამოცდილებას, როცა პოპ რადიოებს საეთერო პროგრამაში მისი სიმღერების დამატება არ სურდათ. ამ პერიოდზე საუბრისას არტისტმა თქვა –  „არ მიყვარს რასიზმზე საუბარი, თუმცა ეს ფაქტი რასიზმთან იყო დაკავშირებული.“ 

სოლო შემსრულებლის რანგში მიღწეულ წარმატებაზე ტინა ტერნერმა აღნიშნა, რომ ის საკუთარ აუდიტორიასთან მუდამ ახლოს იყო. მსმენელს ისეთ შოუებს სთავაზობდა, რომლებზეც გულმოდგინედ მუშაობდა. წლების შემდეგ კი, როცა ის სოლო არტისტის სტატუსით წარდგა, აუდიტორია მისი მხარდამჭერი ძალა აღმოჩნდა.

Share
Tweet
Share
Share
Share

წინა სტატია

Leno Stage-მა 4GB ფესტივალის ფარგლებში, აუდიტორიის წინაშე ათი ქართული ბენდი წარადგინა

შემდეგი სტატია

Beyoncé 2023 წლის 10 მაისი RENAISSANCE WORLD TOUR -ის პერფორმანსის დროს სტოკჰოლმში, შვედეთი. ფოტო: კევინ მაზური

Beyoncé-თან ერთად პარიზში გამართულ კონცერტზე მომღერლის შვილმა Blue Ivy-მა იცეკვა

შეიძლება დაგაინტერესოთ

არიელ დევისის ილუსტრაცია

„ხელოვნური ინტელექტი და მუსიკალური ინდუსტრია. მუზების შერკინება”

ავტორი: Სერგი გვარჯალაძე  Ჩვენ ვცხოვრობთ ეპოქაში, სადაც ტექნოლოგიები  ცხოვრების ყველა ასპექტზე მოახდენს გავლენას. მუსიკალური ინდუსტრია კი ერთ-ერთი სფეროა,…
მეტი

Billboard-ის მუსიკალურ ჩარტში პირველი ადგილის დაკავების შემდეგ, ჰოზიერი მსმენელებს მადლობას უხდის

სიმღერის Too Sweet პირველ ადგილზე მოხვედრა მუსიკოსისთვის სიმღერების ჩარტში პირველი ლიდერი პოზიციაა.
მეტი

პატი სმითი ტეილორ სვიფტის ახალ ალბომში მის შესახებ ტექსტს გამოეხმაურა

„შენ არ ხარ დილან თომასი, მე არ ვარ პატი სმითი, ეს არ არის „სასტუმრო ჩელსი”, ჩვენ თანამედროვე სულელები ვართ,” - ასე ჟღერს სიმღერის ტექსტის თარგმანი.
მეტი

OneRepublic – მსოფლიო ჰიტების ავტორი ბენდი Starring Georgia-ს სცენაზე

მსოფლიო მუსიკალურ სცენაზე გამოჩენიდან დღემდე ბენდმა 16 მილიონზე მეტი ჩანაწერი გაყიდა და შეძლო, რომ ყველა ალბომში წარედგინა ისეთი ტრეკი, რომელიც მსოფლიო ჰიტი ხდებოდა.
მეტი
Ninshū- (ლევან ქათამაძე)

ქართველი არტისტის,  Ninshū-ს (ლევან ქათამაძე) ახალი ალბომი   Presence –  ინტერვიუ Billboard საქართველოსთან

„ალბომზე მუშაობა დავიწყე 2023 წლის თებერვალში და, რაც უფრო მეტს ვმუშაობდი მასზე, მით უფრო აშკარა ხდებოდა ალბომის მთავარი სათქმელი და საბოლოოდ ალბომს დაერქვა Presence ანუ აწმყო.“
მეტი

ტეილორ სვიფტმა ვიდეო გამოაქვეყნა, სადაც სახე Post Malone-ის მსგავსი ტატუებით აქვს მოხატული

Fortnight ტეილორ სვიფტის პირველი მუსიკალური ვიდეოა ახალი ალბომიდან სახელწოდებით The Tortured Poets Department.
მეტი