ნახეთ კენდრიკ ლამარის Super Bowl Halftime Show-ს კულისები

13-წუთიანი შოუ ექვსი თვის განმავლობაში მზადდებოდა.
კენდრიკ ლამარი და Mustard, Super Bowl Halftime Show
Cindy Ord/Getty Images

ექვსთვიანი მოსამზადებელი პერიოდი, რომელიც საბოლოოდ Super Bowl-ის 13-წუთიან შოუდ იქცა – პირველად, ეროვნული საფეხბურთო ლიგა (NFL) ფანებს კულისებში ახედებს და სთავაზობს დოკუმენტურ ფილმს, თუ როგორ მზადდებოდა კენდრიკ ლამარის Halftime Show. 

32-წუთიანი ფილმი „იუთუბზე” გამოქვეყნდა. მასში ნაჩვენებია, თუ როგორ განვითარდა შოუ, რომელსაც ეკრანებზე 133 მილიონზე მეტმა ადამიანმა უყურა, იდეიდან დიდ სცენამდე.  

ლამარის გამოსვლის პროდიუსერი ბრუს როჯერსი იყო, რომლისთვისაც ეს მე-19 Halftime Show-ა.

„ეს სრულიად ცვლის იმას, თუ როგორ ვაკეთებდით Halftime-ს. აქ მთელი გუნდი მუშაობს კვადრატის, სამკუთხედის და წრის ასაშენებლად,” – ამბობს ის კენდრიკის ვიდეოთამაშების თემაზე შექმნილ სცენოგრაფიაზე.  

შოუს დაგეგმვაში აქტიურად იყო ჩართული კრეატიული დირექტორი მაიკ კარსონიც, რომელიც როჯერსთან სცენოგრაფიის, განათებისა და შოუს სხვა დეტალების იდეებს განიხილავდა. სანამ ჯერ კიდევ GNX გამოვიდოდა, ერთ-ერთი სირთულე შოუსთვის სწორედ 1987 წლის Buick GNX-ის პოვნა იყო, რომლიდანაც 30 მოცეკვავე გადმოვიდოდა. 

„ეს მანქანა მისთვის იმ ეპოქის სიმბოლოა, ასევე ალბომის ქავერი, ასე რომ, ის შოუს ნაწილი უნდა ყოფილიყო,” – ამბობს კარსონი.

ხუთასი ადამიანი იყო ჩართული, რომ ფეხბურთის მოედანზე სცენა რვა წუთში აწყობილიყო და დაშლილიყო. და მიუხედავად იმისა, რომ Caesars Superdome დახურული სივრცეა, შოუს ორგანიზატორებმა ის გახსნეს, რათა პიროტექნიკა გამოეყენებინათ, შესაბამისად, მათ ამინდის შესაძლო გაუარესების წინააღმდეგ ზომების მიღებაც მოუწიათ.

საბოლოოდ კენდრიკის გამოსვლამ მსოფლიო აალაპარაკა, განსაკუთრებით Not Like Us-ის შესრულებამ, რომელშიც SZA და სერენა უილიამსი მონაწილეობდნენ. შოუს შემდეგ ლამარის GNX Billboard 200-ის ლიდერ პოზიციაზე დაბრუნდა. ხოლო დღეს, შოუდან ერთი თვის შემდეგაც კი, ლამარს ისევ უკავია Billboard Hot 100-ის ტოპ ხუთიდან სამი პოზიცია. მათ შორისაა ჩარტის ლიდერი ჰიტი Luther.

ნახეთ  NFL-ის მოკლე დოკუმენტური ფილმი.

Share
Tweet
Share
Share
Share

წინა სტატია

Playboi Carti-მ Evil J0rdan-ის ოფიციალური ვიდეოკლიპი გააზიარა

შემდეგი სტატია

FlowFlow – პლატფორმა, რომელმაც საქართველოში რეპ ბეთლის კულტურა შექმნა

შეიძლება დაგაინტერესოთ

კენდრიკ ლამარი გახდა პირველი მუსიკოსი, რომელმაც Gatorade-ის რეკლამაში მიიღო მონაწილეობა

სპორტული სასმელების გიგანტმა ბრენდმა არტისტი ახალი სარეკლამო კამპანიის ვიდეორგოლისთვის შეარჩია.
მეტი

Doechii-ს მუსიკალური ვიდეო – Anxiety

ვიდეო, რომელიც პარასკევს, 18 აპრილს გამოვიდა, სრულიად ჩვეულებრივად იწყება: Doechii თავის ოთახში მუსიკაზე მუშაობს, მაგრამ მოულოდნელად ყველაფერი იცვლება:…
მეტი
Snoop Dogg პარიზში, 2024 წლის 25 ივლისი, ფოტო: მარკ პიესაკი/WireImage

 Snoop Dogg-ის თქმით, მხოლოდ იმ ბრენდებთან თანამშრომლობს, რომლებიც მის თემს ეხმარებიან

Snoop Dogg-მა ინტერვიუ ჩაწერა ჟურნალ Time-თან, რომლის მიხედვით, ის 2025 წლის 100 ყველაზე გავლენიან ადამიანს შორის მოხვდა.
მეტი

ლანა დელ რეის ახალი სინგლი – Bluebird

მიუხედავად იმისა, რომ მისი თანმდევი ალბომი ჯერ კიდევ იდუმალებითაა მოცული, Bluebird ამტკიცებს, რომ დელ რეიმ ზუსტად იცის, თუ რას აკეთებს კარიერის ახალ ეტაპზე.
მეტი

SZA-მ მაკიაჟის საკუთარი ხაზი წარადგინა

მომღერალმა SZA-მ მაკიაჟის ხაზი, სახელწოდებით Not Beauty გამოუშვა. პროდუქტები ექსკლუზიურად შეერთებული  შტატების მასშტაბით, მხოლოდ ე.წ. pop-up მაღაზიებში იქნება…
მეტი