კენდრიკ ლამარის გამოსვლა ყველა დროის ყველაზე ყურებადი Halftime Show გახდა

შოუს 133.5 მილიონი მაყურებელი ჰყავდა, რაც როგორც თავად Super Bowl-ის, ასევე მაიკლ ჯექსონის ლეგენდარული Halftime Show-ს მაყურებელთა რაოდენობასაც აჭარბებს.
კენდრიკ ლამარი Super Bowl Halftime Show-ზე
Cindy Ord/Getty Images

კენდრიკ ლამარის Halftime Show ოფიციალურად გახდა Super Bowl-ის ყველა დროის ყველაზე ყურებადი შოუ. 

„ჩვენ კიდევ ერთხელ მოვხსენით რეკორდი! ეს არის ყველა დროის ყველაზე ყურებადი Apple Music Halftime show 133.5 მილიონი მაყურებლით,” – დაწერეს კომპანიებმა Roc Nation, Apple Music და NFL. 

ლამარის გამოსვლამ ეკრანებთან უფრო მეტი ადამიანი მიიზიდა, ვიდრე თავად მთავარმა მოვლენამ – საფეხბურთო მატჩმა, რომელსაც, Fox Sports-ის ინფორმაციით, საშუალოდ 126 მილიონი მაყურებელი ჰყავდა. 

ლამარმა, რომელმაც კიდევ ერთი ისტორია დაწერა იმით, რომ იყო პირველი სოლო რეპერი, რომელიც Halftime Show-ს ჰედლაინერი გახდა, მოხსნა მაიკლ ჯექსონის რეკორდი, რომლის 1993 წლის ლეგენდარულ შოუს 133.4 ადამიანი უყურებდა. გასული წლის ჰედლაინერის, აშერის გამოსვლას კი 123.4 მილიონი მაყურებელი ჰყავდა. 

ლამარმა სცენაზე არაერთი ვარსკვლავი მიიწვია: სემუელ ელ ჯექსონი, SZA, სერენა უილიამსი და Mustard. შოუზე მან ძირითადად Billboard 200-ის ლიდერი ალბომის, GNX-ის სიმღერები შეასრულა, მათ შორის Billboard Hot 100-ის ლიდერი ჰიტები: Squabble Up, Peekaboo, Luther (SZA-სთან ერთად) და TV Off. და, რა თქმა უნდა, მსოფლიოს ყველაზე დიდ სცენაზე შესრულდა ხუთი გრემის მფლობელი ჰიტი Not Like Us, რაც უკვე შამათი იყო კენდრიკისა და დრეიკის ეპიკურ ბრძოლაში. 

Share
Tweet
Share
Share
Share

წინა სტატია

Bon Iver Graham Tolbert

Bon Iver  ახალ ალბომს Sable, Fable-ს აანონსებს, რომლის წამყვანი სინგლიც ვალენტინობის დღეს გამოვა

შემდეგი სტატია

ნოელ გალაგერი კენდრიკ ლამარის Halftime Show-ს „აბსოლუტურ ნონსენსს” უწოდებს

შეიძლება დაგაინტერესოთ

კენდრიკ ლამარი გახდა პირველი მუსიკოსი, რომელმაც Gatorade-ის რეკლამაში მიიღო მონაწილეობა

სპორტული სასმელების გიგანტმა ბრენდმა არტისტი ახალი სარეკლამო კამპანიის ვიდეორგოლისთვის შეარჩია.
მეტი

Doechii-ს მუსიკალური ვიდეო – Anxiety

ვიდეო, რომელიც პარასკევს, 18 აპრილს გამოვიდა, სრულიად ჩვეულებრივად იწყება: Doechii თავის ოთახში მუსიკაზე მუშაობს, მაგრამ მოულოდნელად ყველაფერი იცვლება:…
მეტი
Snoop Dogg პარიზში, 2024 წლის 25 ივლისი, ფოტო: მარკ პიესაკი/WireImage

 Snoop Dogg-ის თქმით, მხოლოდ იმ ბრენდებთან თანამშრომლობს, რომლებიც მის თემს ეხმარებიან

Snoop Dogg-მა ინტერვიუ ჩაწერა ჟურნალ Time-თან, რომლის მიხედვით, ის 2025 წლის 100 ყველაზე გავლენიან ადამიანს შორის მოხვდა.
მეტი

ლანა დელ რეის ახალი სინგლი – Bluebird

მიუხედავად იმისა, რომ მისი თანმდევი ალბომი ჯერ კიდევ იდუმალებითაა მოცული, Bluebird ამტკიცებს, რომ დელ რეიმ ზუსტად იცის, თუ რას აკეთებს კარიერის ახალ ეტაპზე.
მეტი

SZA-მ მაკიაჟის საკუთარი ხაზი წარადგინა

მომღერალმა SZA-მ მაკიაჟის ხაზი, სახელწოდებით Not Beauty გამოუშვა. პროდუქტები ექსკლუზიურად შეერთებული  შტატების მასშტაბით, მხოლოდ ე.წ. pop-up მაღაზიებში იქნება…
მეტი