Bridge To Funds – ინოვაციური პლატფორმა კრეატიული ინდუსტრიებისთვის

აშშ-ისა და დიდი ბრიტანეთის ბაზრებზე გათვლილი პლატფორმა 1 მილიონ დოლარადაა შეფასებული.

Bridge To Funds ახალი, ინოვაციური პლატფორმაა, რომელიც კრეატიული ინდუსტრიების მხარდასაჭერად და მათი შემოქმედებითი იდეების განსავითარებლად შეიქმნა. პლატფორმის სამიზნე აუდიტორიებია: მუსიკოსები, ფესტივალების ორგანიზატორები, ვიდეოკონტენტის შემქმნელები, არტისტები, კულტურული და IT სტარტაპები. Bridge To Funds ხელოვნური ინტელექტისა და ბლოკჩეინ ტექნოლოგიას აერთიანებს, რომელთა საშუალებითაც ის ნებისმიერ შემოქმედს იდეის პროფესიონალურ ბიზნესგეგმად გარდაქმნასა და სწორი ინვესტორის პოვნაში ეხმარება. პლატფორმის შექმნელები არიან: სერგი გვარჯალაძე, გიორგი თაბუკაშვილი, ლუკა ლორთქიფანიძე, თინათინ ჭუმბურიძე, თემურ ჯაფარიძე და ზაზა ჯაფარიძე.

სერგი გვარჯალაძე:

„დღეს შემოქმედებითი ინდუსტრიები მსოფლიო მასშტაბით 2.7 ტრილიონი დოლარის ეკონომიკას ქმნის. პროგნოზის მიხედვით კი, 2032 წლისთვის ეს რიცხვი 4 ტრილიონს გადააჭარბებს. თუმცა ინოვაციურ იდეებს ხშირად აკლდება ბიზნესმხარე და დაფინანსებაზე წვდომა. აი, სწორედ ამ პრობლემებს გადაწყვეტს  Bridge To Funds – მარტივი, ხელმისაწვდომი და პროფესიონალური გზებით. მაგალითად, პლატფორმის დახმარებით, არტისტს შეეძლება განავითაროს ბიზნესგეგმა, ვთქვათ, ახალი ლეიბლისთვის ან მუსიკალური ფესტივალისთვის; დეველოპერს შეუძლია განავითაროს ახალი კომპიუტერული თამაში და ა.შ.

პლატფორმა აშშ-ისა და დიდი ბრიტანეთის ბაზრებზეა გათვლილი. რა თქმა უნდა, ის საქართველოშიც იმუშავებს, თუმცა ძირითადი სამიზნე ეს ორი დიდი ქვეყანა იქნება. Bridge To Funds უკვე შეფასდა 1 მილიონ დოლარად და ახლა ინვესტორების წინაშე წარსადგენად მზადდება. 

კრეატიული ინდუსტრიების გარდა, Bridge To Funds-ის გამოყენება თავად ინვესტორებსაც შეეძლებათ, რომლებიც ახალ, საინტერესო შემოქმედებით პროექტებს ეძებენ. პლატფორმა იძლევა იმის საშუალებასაც, რომ სპონსორებმა თუ საერთაშორისო საგრანტო ორგანიზაციებმა ის თავიანთი განაცხადის კოორდინირებისთვის მოირგონ.” 

პლატფორმის პირველადი ვერსია უკვე ტესტირებულია ბეტა მომხმარებლებთან, რომელთა შორის არიან არტისტები, მენეჯერები და კულტურის სტარტაპები. უახლოეს კვირებში კი შემოქმედებითი ინდუსტრიების ასევე ლიმიტირებული რაოდენობის წარმომადგენლებს პროგრამის ახალი ვერსიის დატესტვაც შეეძლებათ, რაც მათ საშუალებას მისცემს, უსასყიდლოდ გამოცადონ Bridge To Funds-ის სრული სერვისი.

Share
Tweet
Share
Share
Share

წინა სტატია

ტრეისი ჩეპმენი სტრიმზე უარის თქმის მიზეზს ხნის: „მე მუსიკას მხოლოდ ფიზიკური ფორმით ვყიდულობ”

შემდეგი სტატია

ელტონ ჯონი და Madonna დუეტი 1998 წელს კარნეგი ჰოლში. ფოტო:რიჩარდ კორქერი / NY Daily News Archive Getty Images

Madonna-სა და ელტონ ჯონის მრავალწლიანი დაპირისპირება საბოლოოდ დასრულდა

შეიძლება დაგაინტერესოთ

კენდრიკ ლამარი გახდა პირველი მუსიკოსი, რომელმაც Gatorade-ის რეკლამაში მიიღო მონაწილეობა

სპორტული სასმელების გიგანტმა ბრენდმა არტისტი ახალი სარეკლამო კამპანიის ვიდეორგოლისთვის შეარჩია.
მეტი

Doechii-ს მუსიკალური ვიდეო – Anxiety

ვიდეო, რომელიც პარასკევს, 18 აპრილს გამოვიდა, სრულიად ჩვეულებრივად იწყება: Doechii თავის ოთახში მუსიკაზე მუშაობს, მაგრამ მოულოდნელად ყველაფერი იცვლება:…
მეტი
Snoop Dogg პარიზში, 2024 წლის 25 ივლისი, ფოტო: მარკ პიესაკი/WireImage

 Snoop Dogg-ის თქმით, მხოლოდ იმ ბრენდებთან თანამშრომლობს, რომლებიც მის თემს ეხმარებიან

Snoop Dogg-მა ინტერვიუ ჩაწერა ჟურნალ Time-თან, რომლის მიხედვით, ის 2025 წლის 100 ყველაზე გავლენიან ადამიანს შორის მოხვდა.
მეტი

ლანა დელ რეის ახალი სინგლი – Bluebird

მიუხედავად იმისა, რომ მისი თანმდევი ალბომი ჯერ კიდევ იდუმალებითაა მოცული, Bluebird ამტკიცებს, რომ დელ რეიმ ზუსტად იცის, თუ რას აკეთებს კარიერის ახალ ეტაპზე.
მეტი

SZA-მ მაკიაჟის საკუთარი ხაზი წარადგინა

მომღერალმა SZA-მ მაკიაჟის ხაზი, სახელწოდებით Not Beauty გამოუშვა. პროდუქტები ექსკლუზიურად შეერთებული  შტატების მასშტაბით, მხოლოდ ე.წ. pop-up მაღაზიებში იქნება…
მეტი