მუსიკოსმა ლედი გაგამ ფარმაცევტულ კომპანია Pfizer-თან ახალი რეკლამის ფარგლებში ითანამშრომლა. ივნისი შაკიკისა და თავის ტკივილის შესახებ ცნობიერების ამაღლების თვეა და ეს რეკლამაც სწორედ ამ თემის ფარგლებში მომზადდა. შაკიკი ხშირად აღიქმება, როგორც თავის ძლიერი შეტევითი ტკივილი, თუმცა, რეალურად ის ნევროლოგიური დაავადებაა. დაავადების შესახებ სწორი ინფორმაციის გავრცელებას ეხება Pfizer-ის ახალი რეკლამაც.
რეკლამაში ლედი გაგას გამოჩენა შემთხვევითი არ არის – 13 გრემის მფლობელ არტისტს შაკიკის დიაგნოზი მაშინ დაუსვეს, როცა ის 14 წლის იყო.
„შაკიკი სრულიად უუნაროს მხდიდა. დღეების განმავლობაში საწოლში ვიწექი და თავისა და სახის არეში ძლიერ ტკივილს ვგრძნობდი.“ – აღნიშნა ვარსკვლავმა Pfizer-თან საუბრისას. „არ შემეძლო კითხვა, ან სინათლეში ყოფნა. მარტო ვრჩებოდი წყნარ ოთახში საათობით, ხანდახან დღეების განმავლობაშიც – სანამ ტკივილი არ გაქრებოდა.“
Pfizer-ის ახალ რეკლამაში ლედი გაგას 2022 წლის საკონცერტო ტურნეს – Chromatica Ball tour-ის ჩანაწერიდან ფრაგმენტული კადრები ჩანს. „მე ვიცი რას ნიშნავს სცენაზე ტკივილთან ერთად დგომა.“ – ისმის რეკლამაში გაგას ხმა. ვიდეოს ბოლოს კი ვარსკვლავი Pfizer-ის მედიკამენტს – Nurtec ODT-ს წარადგენს, რომელიც შაკიკის საწინააღმდეგო პრეპარატია.
გასულ წელს ლედი გაგამ Chromatica Ball tour-ის ფარგლებში სანახაობრივი შოუები მსოფლიოს მასშტაბით გამართა. მისი კონცერტები ევროპაში, აზიასა და ჩრდილოეთ ამერიკაში ჩატარდა. შოუების სერია არტისტის მე-6 სტუდიური ალბომის – Chromatica-ს მხარდასაჭერი საკონცერტო ტურნეს ფარგლებში მიმდინარეობდა.
ნახეთ Pfizer-ის რეკლამა ლედი გაგას მონაწილეობით:
Lady Gaga's Chromatica Ball footage featured in new Pfizer Nurtec ad pic.twitter.com/16LiHkefZp
— Gaga Daily (@gagadaily) June 13, 2023