მიუხედავად ორი ოსკარის, ცხრა გრემის ჯილდოსა და მსოფლიოში ჩატარებული მასშტაბური კონცერტებისა, ბილი აილიში მაინც ღელავს იმაზე, შეძლებს, თუ არა კიდევ სიმღერების წერას.
CBS Mornings-ის ჟურნალისტი ენტონი მეისონი ბილი აილიშს მისი ტურნეს ფარგლებში ჩიკაგოში, United Center-ში შეხვდა. მუსიკოსმა ინტერვიუში ისაუბრა შემოქმედებით კრიზისზე, რომლის წინაშე ის და ფინეასი გასულ წელს აღმოჩნდნენ. აილიშმა ჟურნალისტთან განიხილა, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მისთვის გრემის კიდევ ერთი ჯილდოს მიღება. მომღერალი 2025 წლის გრემის დაჯილდოებაზე შვიდ ნომინაციაზეა წარდგენილი, მათ შორის წლის ჩანაწერისა და სიმღერისთვის (Birds of a Feather), ასევე წლის ალბომისთვის (Hit Me Hard and Soft).
აილიშმა აღნიშნა, რომ ხმის ჩამწერი აკადემიისაგან მიღებული მუდმივი აღიარება სამყაროში ყველაზე დაუჯერებელი რამ არის, რაც მას აკვირვებს, აღაფრთოვანებს და ამავდროულად ეს დიდი პატივიც არის.
აილიშმა გაამხილა, რომ მესამე ალბომის ჩაწერის პროცესი საკმაოდ რთული იყო. 22 წლის მომღერლის თქმით, ერთ მომენტში ის და ფინეასი “გაიჭედნენ”. არტისტი ამბობს, რომ ეს ისეთი შეგრძნებაა, რომელსაც ვერასდროს შეეჩვევა. „როცა ეს ხდება, ფიქრობ: რა ჯანდაბაა?! ვეღარაფერს შევქმნი,” – ამბობს ინტერვიუში აილიში. ბილი აილიში და ფინეასი იხსენებენ, რომ ხანგრძლივი შემოქმედებითი კრიზისის შემდეგ ყველაფერი შეიცვალა, როცა 2023 წლის 25 მაისს სიმღერა Wildflower-ის საწყის იდეას მიაგნეს.
აილიშმა, რომელიც, მისივე სიტყვებით, ადრე თავს „მომღერლად“ არ მიიჩნევდა, ვოკალურ გაკვეთილებზე სიარული დაიწყო. „თუ გოგო ხარ და ერთხელ რამეში მარცხი განიცადე, მაშინ ყველა ბიჭი ფიქრობს, რომ ამაში სამუდამოდ ცუდი იქნები,“ – ამბობს აილიში, რომელიც ბავშვობაში სპორტულ აქტივობებში საკუთარ ჩართულობას იხსენებს.
მომღერალმა ჟურნალისტს მოძრავი ხმის ჩამწერი სტუდია უჩვენა, რომელსაც ყველა კონცერტის შემდეგ აწყობს. ბილიმ განმარტა, რომ კონცერტების შემდეგ მეგობრებთან ერთად ჯემ-სესიებს აწყობს. მომღერალმა ინტერვიუერს სიმღერების ჩაწერის პროცესის რამდენიმე წამიანი ფრაგმენტიც მოასმენინა. ერთი მხოლოდ მის ვოკალსა და პიანინოს პარტიას მოიცავდა, ხოლო მეორე – მხოლოდ ვოკალს.
იხილეთ ბილი აილიშის ინტერვიუ CBS Mornings-ის ეთერში: