ჯენიფერ ლოპესი: Super Bowl-ის შოუ მარტოს უნდა გამეკეთებინა

ფოტო: Netflix

ქალაქ ნიუ იორკში გამართულ Tribeca Festival-ზე პლატფორმა Netflix-ის მიერ ჯენიფერ ლოპესის შესახებ შექმნილი დოკუმენტური ფილმის დახურული ჩვენება შედგა, რომელიც ასახავდა, თუ როგორ ემზადებოდა ის მომღერალ შაკირასთან ერთად 2020 წლის Super Bowl-ის შოუსთვის. როგორც აღმოჩნდა, ჯეილო უკმაყოფილო და იმედგაცრუებული დარჩა იმ დროით, რაც NFL-მა გამოსვლისთვის გამოუყო.

“როგორც წესი, ამ შოუს ერთი ჰედლაინერი ჰყავს, რომელიც თავად ირჩევს, რომელი მოწვეული არტისტები გამოვლენ მასთან ერთად სცენაზე. შეურაცხმყოფელი იყო იმის თქმა, რომ გჭირდებოდათ ორი ლათინოამერიკელი იმ საქმისთვის, რასაც ერთიც გააკეთებდა”, – განაცხადა ლოპესის მენეჯერმა, ბენი მედინამ დოკუმენტურ სურათში.

საბოლოოდ, ჯენიფერმა შაკირას შესთავაზა, გამოყოფილი დრო მათ თანაბრად გაეყოთ.

“როგორც ვიცი, სუპერ ბოულის ხალხს უნდა, რომ მთელი შოუს განმავლობაში ერთმანეთს ვენაცვლებოდეთ. მათ არ უთქვამთ, მე ზუსტად რამდენი წუთი მექნება”, – აღნიშნა შაკირამ.
“მე მითხრეს 12 წუთი. შეიძლება, ცოტა გადავაცილოთ, 13 ან 14 გამოვიდეს. შაკირა, სჯობია, რომ ნახევარი დრო შენ გამოხვიდე, ნახევარი კი მე”, – მიმართა მას ჯეილომ.

იმის მიუხედავად, რომ ჯენიფერი მზად იყო, წუთები თანაბრად გაეყო, ის მაინც უკმაყოფილო გახლდათ დროის უკმარისობის გამო.

“თუ ორი ჰედლაინერი უნდოდათ, მაშინ 20 წუთი მოეცათ. ზუსტადაც ეს უნდა გაეკეთებინათ”, – ამბობს ის კადრებში.

დოკუმენტური სურათის საჯარო პრემიერა Netflix-ზე 14 ივნისს შედგება. მასში ჩანს, როგორ ცდილობს მომღერალი თავის მუსიკალურ დირექტორთან, კიმ ბურსთან ერთად რამდენიმე ჰიტი ექვს წუთში მოაქციოს.

“მხოლოდ 6 წუთი გვაქვს. ანუ თითო სიმღერაზე 30 წამი. თუ წუთს ავიღებთ, უკვე 5 წუთი დაგვრჩება. თანაც გამოდის, რომ კონკრეტული ტრეკები უნდა შევასრულო, რომ მომენტები შევქმნა. ყველაზე საშინელი იდეაა სამყაროში, რომ სუპერ ბოული ორ არტისტს გააკეთებინო, უსაშინლესი იდეაა”, – ჩივის ლოპესი.

შოუს სრულმა ქრონომეტრაჟმა 14 წუთი და 5 წამი შეადგინა. აღსანიშნავია, რომ სცენაზე გამოსვლა ჯეილოს 14 წლის შვილმა, ემიმაც შეძლო, რომელმაც ბრიუს სპრინგსტინის Born in the USA იმღერა.

Share
Tweet
Share
Share
Share

წინა სტატია

ნახეთ: კეტი პერი საკვების მიტანის სერვისის Menulog რეკლამაში

შემდეგი სტატია

მოუსმინეთ: BTS კრებულს Proof ავრცელებს

შეიძლება დაგაინტერესოთ

21-ე საუკუნის უდიდესი პოპვარსკვლავები: ნომერი 3 – რიანა

მას შემდეგ, რაც თინეიჯერობის ასაკში ბარბადოსიდან აშშ-ში ჩავიდა, რიანამ სწრაფად შეძლო თავის დამკვიდრება, როგორც ერთ-ერთი ყველაზე მდგრადი ჰიტმეიკერი, მომხიბლაობის სიმბოლო და ნოვატორი ფიგურა თანამედროვე პოპისტორიაში.
მეტი

რობი უილიამსი Take That-ის ყოფილი მენეჯერის მიერ „ბიბისის” დოკუმენტურ ფილმში გაჟღერებულ ბრალდებებს პასუხობს

პოპის ლეგენდამ, რომელიც ასევე მონაწილეობს ფილმში, მარტინ-სმითს ღია წერილი მისწერა.
მეტი

21-ე საუკუნის უდიდესი პოპვარსკვლავები: ნომერი 4 – დრეიკი

დრეიკი, რომელიც 2000-იან წლებში არც ისე დამაჯერებელი მემკვიდრეობიდან გამოჩნდა, რათა 2010-იანების უდიდესი რეპერი გამხდარიყო, საბოლოოდ ეპოქის უდიდეს პოპვარსკვლავად იქცა.
მეტი

გაიცანით Lisa-ს სამყარო

Blackpink-ის სხვა წევრების მსგავსად, Lisa-ს თავისი სუპერძალა აქვს და ახლა მას არა მხოლოდ სოლო კარიერის, არამედ წარმატების ახალი მოდელის შესაქმნელად იყენებს.
მეტი

All I Want for Christmas-ის საავტორო უფლებების საქმეს მოსამართლე, სავარაუდოდ, მერაია კერის სასარგებლოდ გადაწყვეტს

სარჩელში მისისიპელი არტისტი ვინს ვენსი ამტკიცებს, რომ კერის მთავარი საშობაო სიმღერა მისი 1989 წლის იმავე სახელწოდების კომპოზიციის საავტორო უფლებებს არღვევს.
მეტი

21-ე საუკუნის უდიდესი პოპვარსკვლავები: ნომერი 10 – ადელი

ადელი 2010-იანი წლების ყველაზე დიდი კომერციული ძალა იყო, რომელმაც დაამსხვრია ის მოლოდინები, რაც იმ ეპოქის პოპვარსკვლავებისგან გვქონდა.
მეტი